Безконтактний пускач реверсивний ПБР-2М для управління механізмами з електромагнітним гальмом
Доставка
Оплата
Опис
Безконтактний пускач реверсивний ПБР-2М призначений для безконтактного керування електричними виконавчими механізмами, в приводі яких використовуються однофазні конденсаторні електродвигуни.
Пускач має наступні модифікації:
ПБР-2М, ПБР-2М2.1 – для управління механізмами з електромагнітним гальмом;
ПБР-2М1, ПБР-2М2.2 – для управління механізмами з механічним гальмом;
ПБР-2МА –для керування механізмами в атомному виконанні
Область застосування: системи автоматичного регулювання технологічними процесами в енергетичній та інших галузях промисловості.
Пускач призначений для експлуатації в умовах, обумовлених в таблиці 1
Таблиця 1
Умови експлуатації пускача | Виконання УХЛ 4.2 |
---|---|
Температура, °З | Від 5 до 50 |
Відносна вологість, % | Від 30 до 80 |
- при температурі, °С | 35 |
- атмосферний тиск, мм рт.ст. | від 630 до 800 |
Вібрація: частота, Hz амплітуда, mm | до 25 до 0,01 |
Магнітні поля, постійні або змінні 50Hz, напруженість, A/m | до 400 |
Технічні дані пускача безконтактного реверсивного ПБР-2М
Увага! Пускач складається з плати кожуха і передньої панелі. На передній панелі розташовані дві клемні колодки для підключення пускача до зовнішніх ланцюгів. Клемні колодки закриваються кришками. На платі встановлюються елементи схеми пускача. Плата вставляється в кожух і закріплюється двома гвинтами. Роботи з монтажу та експлуатації пускача дозволяється виконувати особам, які мають допуск до експлуатації електроустановок напругою до 1000V і вивчили керівництво користування. Всі роботи по монтажу пускача проводити при повністю знятій напрузі живлення. При цьому на розподільному щиті, що живлять пускач, необхідно вивісити табличку з написом . Порядок встановлення та підготовки до роботи пускача ПБР-2МПри розпакуванні пускача зверніть увагу на зовнішній вигляд і переконайтеся у відсутності механічних ушкоджень корпуса, клемної колодки. При наявності механічних пошкоджень корпусу (вм'ятин, тріщин, слідів корозії та інших дефектів) пускач слід вважати несправним. Подальшій перевірці і включенню в мережу такий пускач не підлягає. При внесенні пускача з морозу в тепле приміщення залиште його в заводській упаковці в приміщенні на 8-10 годин для того, щоб пускач поступово прийняв температуру навколишнього повітря. Перед установкою на об'єкт пускач необхідно перевірити на працездатність. Перевірку працездатності пускача робити за схемою додатка Б. Положення перемикачів, зазначене на схемі, прийняти за вихідні. Включити автомат захисту F. Перевести перемикач S1 у положення 1. Вихідний орган механізму повинний прийти в рух. Перевести перемикач S1 положення 3. Вихідний орган механізму повинний змінити напрямок обертання. Знеструмити пускач. При монтажі ланцюга живлення пускача необхідно включити через автомат захисту АК50Б-3М зі струмом уставки спрацьовування відповідним струму електродвигуна. Підключення пускача на об'єкті виробляти з додатком Ст. Якщо за умовами експлуатації можливі короткі замикання ланцюгів, підключених до виходу пускача, то необхідно в ланцюзі живлення пускача додатково встановити плавкі запобіжники, наприклад ПК45-5А. Після установки пускача на об'єкт необхідно перевірити правильність монтажу ланцюгів, підключених до підсилювача, відповідність струму уставки спрацьовування автомата захисту потужності підключеного електродвигуна. Переконатися в тому, що пускач працює при управлінні від відповідного регулятора і блоку ручного управління. Про включення пускача в роботу внести запис в паспорт пускача. Порядок роботиПускач призначений для роботи в системах автоматичного регулювання технологічних процесів і в процесі роботи взаємодія з оператором не вимагає. Спеціального технічного обслуговування пускач не вимагає. Для забезпечення нормальної роботи рекомендується виконувати у встановлені строки наступні заходи:
Пускач повинен зберігатися в сухому опалювальному приміщенні при температурі навколишнього повітря від плюс 5 до 40°С і відносній вологості до 80% при 25°С. Допускається транспортувати пускач в заводській упаковці будь-яким видом транспорту з захистом від дощу і снігу на будь-яку відстань без обмеження швидкості при температурі навколишнього повітря від мінус 50 до плюс 50°С. | |